POUCZENIE STAREJ MĘDRCZYNI

13:28

Jestem królową magii i Ciemnego Księżyca,
Skrywam się w mrokach nocy.
Jestem tajemnicą innych światów i strachem,
Który otacza twe serce w czasie Twojej próby.

Jestem duszą natury, która daje formę wszechświatu.
To ja oczekuję na Ciebie, na końcu spirali tańca
Najbardziej starożytna pośród Bogów i śmiertelnych.

Niech uwielbia mnie serce, które naprawdę posmakowało życia.
Zważ, że wszystkie akty magii i Sztuki są moją przyjemnością,
Moim największym z rytuałów jest zaś miłość sama w sobie.

Niechaj zagości piękno w Twojej sile
Współczucie w Twoim gniewie
Moc w Twojej pokorze
Radość i dyscyplina wraz z weselem i pokorą.

A Ty który starasz się mnie poznać, wiedz iż Twoje wysiłki są na nic
Każde twoje pożądanie i pragnienie doprowadzi Cię donikąd.
Chyba że poznasz moją tajemnicę:
Szukaj mnie gdziekolwiek będziesz, a wymknę Ci się,
Gdyż zważ - to czego szukasz jest w Tobie i nigdzie indziej.


Zważ, że byłam z Tobą od samego początku,

Moje pocieszające ręce wychowywały Cię podczas Twojego życia,
Z kochającym uściskiem oczekuję Cię na końcu każdego Twego wcielenia.

Znajdziesz mnie na końcu tańca,
ja jestem łonem z którego wszystko rozpocznie się na nowo
Chociaż to jest tajemnicą nieznaną i jeszcze niewyobrażalną.

zdj znalezione w internecie

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Follow by Email

Obserwatorzy