HENNOWE EFEKTY - KHADI AMLA I JATROPHA

22:51

Tym razem użyłam Hennę Khadi z Amlą i Jatrophą (chciałam uzyskać czerwony odcień włosów). W zasadzie farbowałam nią już włosy po raz trzeci. Muszę przyznać, że efekty są zadowalające. Aczkolwiek do koloru czerwonego moim włosom daleko. Pewnie dlatego, że mój kolor naturalny to ciemny, prawie czarny brąz. Jeśli wahacie się przed zakupem tej henny to nie ma co zwlekać. Odżywia włosy i nadaje połysk dwa razy bardziej niż henna bez domieszek. No ale koniec gadania oto efekty :)




Zauważcie, że zdjęcia wykonane są bez flesza, w świetle dziennym, przy oknie. To 2gi dzień od farbowania, także henna zdążyła się "utlenić", przereagować. Na noc na włosy nałożyłam Olejek Sesa.
Na koniec dodam, iż hennę trzymałam całą noc, zmieszałam ją z ciepłą herbatką rumiankową (dla uzyskania złotawych efektów) i sokiem z cytryny.  

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Follow by Email

Obserwatorzy