PIEŚŃ BOGINI

09:49

Ja jestem Wielką Matką,
Uwielbianą przez całe stworzenie, istniejącą
przed powstaniem świadomości istot.
Ja jestem jedyną, główną , żeńską siłą, nieograniczoną i wieczną

Ja jestem niewinną Boginią Księżyca, Panią wszelkiej Magii.
Wiatr poruszający liście śpiewa moje imię. Moje ciało
przyodziane jest w półksiężyc.
Moje stopy spoczywają na gwieździstym niebie. Jestem tajemnicą jeszcze
nieodkrytą, ścieżką świeżo wydeptaną. Jestem polem nie tkniętym przez żniwa.
Ciesz się we mnie i poznaj pełnię i obfitość młodości.

Ja jestem błogosławioną Matką, łaskawą Panią żniw.
Jestem obleczona w zimną głębię tajemnicy ziemi i w złoto pól obfitujących w owoce.
Przeze mnie ziemia doznaje zmiany pór roku. Wszystko dojrzewa w moich porach. Ja
jestem schronieniem i uleczeniem.
Ja jestem Matką dającą życie, cudownie żyzną.

Czcij mnie jako Starą Mędrczynię, ofiarującą niezachwiany cykl życia,
śmierci i odrodzenia. Ja jestem Księżycem niewidocznym.
Ja rządzę mężczyznami i kobietami
oraz daję odpoczynek i odnowę zmęczonym duszą. Bo ciemność
śmierci jest moją sferą, zaś radość narodzin mym darem!

zdj. znalezione w internecie

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Follow by Email

Obserwatorzy