CO U MNIE ? :)

12:16

Cze :)
z powodu kilku sytuacji życiowych (całkiem szczęśliwych skądinąd) na blogu pojawiła się mała przerwa w publikowaniu. Jednak od stycznia zaczną pojawiać się nowe wpisy. Mam dla was m.in. relacje z kolejnego hennowania włosów tym razem będzie to henna Khadi ale nie z amlą i jatrophą, a w odcieniu ciemnego brązu.

Pojawią się również zdjęcia z mojego nowego miejsca zamieszkania. Jeśli uda mi się ogarnąć nowe mieszkanie szybciej, zdjęcia pojawią się już w styczniu :) Jeśli nie, trzeba będzie na nie chwilkę poczekać.

Kolejną nowością będzie całkiem nowy dział, jaki pojawi się na blogu. Mianowicie dotyczyć będzie uprawy roślin, które można będzie wykorzystać do produkcji domowych kosmetyków. Póki co planuję hodowlę drzewa sandałowego, a także amli oraz aloesu i kilku innych roślin. Uprawy oczywiście w domu, na parapecie, balkonie itp :) 

Zaczęłam również moją przygodę z olejem lnianym, który stosuje na twarz codziennie wieczorem. Relacja z tej kuracji anty trądzikowej pojawi się także na blogu w swoim czasie. Póki co mogę dodać, że olej świetnie poradził sobie z moją opryszczką na ustach (po 4 dniach nie było już po niej praktycznie śladu, nie licząc małego zaczerwienienia na ustach).

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! Wesołego Yule!


zdj. znalezione w internecie

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Follow by Email

Obserwatorzy