SIMPLE STYLISH ROBÓTKI NA DRUTACH

05:18

Hej 
Ostatnio zaciekawiła mnie nowa gazetka, która pojawiła się na polskim rynku. Mianowicie Simple Stylish Robótki na Drutach. Powiem szczerze, że w pierwszym momencie chwyciłam komputer i weszłam na stronę w celu dokonania prenumeraty. Bo ile może kosztować gazeta?

I tutaj okazało się, że całkiem sporo! Po pierwsze nie jest to miesięcznik jak początkowo myślałam, a dwutygodnik. Po drugie cena numerów od 3ciego począwszy to 20 zł!. No oki pomyślałam. 40 zł miesięcznie (w prenumeracie 30zł) to drogo ale jeszcze da się znieść. Po czym okazało się, że w każdej paczce z prenumeratą, którą otrzymujemy raz w miesiącu, znajdować się będą nie 2 ale 4 numery! Nie wiem o co chodzi ale 60 zł miesięcznie za gazetę to trochę przegięcie. 

Z drugiej strony tak bardzo kusił mnie ten koc, który można zrobić z załączonych włóczek. I tu kolejna niespodzianka. Jako że na drutach nie robiłam od 15 lat, myślałam, że z tej gazetki nauczę się podstaw. Myliłam się. Nie mam pojęcia kto opisywał jak się nabiera oczka albo jak się kończy dzianinę ale ja nic z tego nie rozumiem. 

Jednak kocyk postanowiłam robić. Pogrzebałam w internecie, przypomniałam sobie podstawy i powstał pierwszy kwadrat kocyka.


Drugi natomiast się dzierga :)



I teraz mała dygresja. Czy zamierzam kupować gazetę? NIE! Bo pomyślcie za te 60 zł miesięcznie mogę kupić włóczki, z których zrobię identyczny koc.
Cała kompozycja składa się z 6 kolorów włóczki: srebrzysto szarego, siwego, fuksji, musztardowej żółci, ciemnego pomarańczu i ciepłej bieli. 



Jeśli chodzi o wzory to z łatwością można je znaleźć w sieci. Bo nie są jakoś strasznie skomplikowane (ścieg pończoszniczy, francuski czy ryż). Także ja zamówię kolory zbliżone do tych ze zdjęcia powyżej na allegro i zaczynam prace na całego. Koc w sam raz będzie nadawał się do sypialni nowego mieszkania :) 



Pamiętajcie tylko że potrzebujecie drutów nr 4. Możecie je kupić z pierwszym numerem 5 zł za 2 włóczki, igłę do wyszywania i druty to dobra cena. Same druty natomiast są lekkie i wygodne, nawet dla takiej nowicjuszki jak ja :D

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Follow by Email

Obserwatorzy