CIASTKA WĄTRÓBKOWE DLA PSA - TRESERKI

03:39

Ciastka treserki ale z naturalnymi składnikami :) Jakiś czas temu mąż przytaszczył do domu rodowodowego wilczaka czechosłowackiego. Mały został zapisany na szkołę dla psów gdzie wykorzystywana jest metoda nagradzania za wykonaną czynność. Jako, że wilczaki to straszne żarłoki wolę mieć pewność ze pies nie je ton chemikaliów, które można znaleźć w składzie treserek sklepowych. Więc zrobiłam swoje :) dodam jeszcze, że przepis znalazłam gdzieś w internecie czytając o wilczakach.

SKŁADNIKI:
  • jajko
  • wątróbka kurcząt 
  • mąka
  • olej (pół szklanki)
  • można dodać bezpieczne dla psa zioła np bazylię

WYKONANIE:

1. Blendujemy wątróbke i dodajemy jajko, olej oraz bazylię. Całość mieszamy dokładnie.


2. Dodajemy mąkę, masa ma mieć dość gęstą konsystencję. Jak gęsta śmietana 


3. Ja moje treserki piekłam w 180 stopniach z termoobiegiem aby dobrze się wysuszyło ciasto. Jeśli wyjmiecie je za wcześnie oczywiście nic się nie stanie, pies będzie miał pasztet do jedzenia :). Dlatego trzeba poczekać aż masa dobrze wyschnie.


4. Po wystudzeniu całość kroimy na małe kawałki



I na zakończenie wilczak czekający na swoje smakołyki, że niby taki grzeczny jestem i kochany i wcale mnie nie obchodzi co tam się piecze w piekarniku :P







You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Follow by Email

Obserwatorzy